Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Self-efficacy budoucích učitelů při řešení kyberšikany
Šťastná, Jana ; Kollerová, Lenka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Tato práce se zabývá self při řešení kyberšikany, jako klíčovým faktorem, který ovlivňuje schopnost budoucích učitelů účinně zasáhnout v případech kyberšikany. Úroveň self efficacy bude zjišťována na pozadí dalších důležitých faktorů, kterými jsou informovanost ohledně kyberšikany, odsuzování kyberšikany a hodnocení univerzitní přípravy na řešení kyberšikany. Kyberšikana je hojně rozšířeným jevem na zahraničních i českých školách, a právě učitelé jsou těmi, kdo sehrávají klíčovou roli v rozpoznávání a řešení jejich případů. o důvodu je nezbytné, aby budoucí učitelé měli povědomí o fenoménu kyberšikany a byli připraveni ho v rámci výkonu učitelské profese účinně řešit. Cílem této práce bylo pomocí kvantitativního výzkumu zmapovat situaci ohledně kyberšikany ve vztahu k budoucí učitelům a prozkoumat vztahy mezi self efficacy a i) informovaností ohledně kyberšikany ii) mírou odsuzování kyberšikany a iii) hodnocením univerzitní přípravy na řešení kyberšikany. rámci dota níku respondenti sestávající z dostupného vzorku 1 ntů (průměrný věk: 92,1 % ženy a 7,9 % muž ) učitelství odpovídali na otázky související s informovaností o kyberšikaně, odsuzováním kyberšikany, úrovní self efficacy při řešení kyberšikany hodnocením univerzitní přípravy na řešení kyberši Výsledky této studie naznačují, že ačkoliv jsou učitelé...
Přístupy budoucích učitelů ZŠ a SŠ k počítačovým sociálním sítím a jejich zkušenosti s nimi
Tomková, Michaela ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent)
NÁZEV: Přístupy budoucích učitelů ZŠ a SŠ k počítačovým sociálním sítím a jejich zkušenosti s nimi AUTOR: Bc. Michaela Tomková KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. ABSTRAKT: Předmětem diplomové práce je oblast online sociálních sítí z pohledu jejich funkcí a možného využití pro potřeby učení. Cílem práce je analyzovat tyto funkce a jednotlivé možnosti online sociálních sítí pro edukaci, jako i zmapovat situaci na poli zkušeností a představ budoucích učitelů základních a středních škol s online sociálními sítěmi, a to jak v jejich osobním životě, tak i v jejich budoucí profesi. K naplnění cílů diplomové práce byly použity teoretické i empirické výzkumné metody. Z teoretických to konkrétně bylo studium a analýza odborné literatury, článků a uskutečněných zahraničních výzkumů. Empirické výzkumné metody zahrnovaly metodu dotazníkového šetření a metodu rozhovoru. Na závěr diplomové práce jsou shrnuty a vyhodnoceny výsledky explorativních metod výzkumu a formulovány závěry. KLÍČOVÁ SLOVA: Budoucí učitelé, edukace, online sociální sítě

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.